Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2011 19:17 - Омраза или страст
Автор: joejonas Категория: История   
Прочетен: 875 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.02.2015 10:00


 Джо спокойно си вървеше по тротоара и насреща бесен - А, Пончо какво има? нещо си ядосан  - Джо ще те убия - бесен го удря  - какво си става, по дяволите
- Ти да не си полудял, знаеш ли каквo ме боли - пада на колене - знаеш ли ако . . - Алфонсо се приближава към него - ти си един предател и един . . . - крещи му - не стaваш за нищо, глупак смотан - вдига и го удря отново - чуй ме много добре, само да съм разбрал, че ходиш с Анаи и да разправяш, че сте били гаджета, преди известно време ще те убия.  Ник идва тъкмо навреме и успява да възпре Алфонсо - какво ти става, а какво? все на него ли трябва да си изкарваш - да, има ли проблем? - казва го спокойно - виж сега колко съм спокоен  - моля те, недей, остави го. Ник, не си заслужава, не виждаш ли, той ме мрази - Кевин идва и щом вижда лицето на Джо, се нахвърля въхрху Алфонсо, но той го бута настрани  - какво си сторил  на брат ми? Kакво? - ядосан се приближава - чуй ме какво ще ти кажа .. - Алфонсо го рита в корема и той пада на земята свивайки се от болки, Ник се опитва да го изправи. - Кевин - успява да до вдигне на крака, но на Джо лицето му бе цялото бе в кръв - Джо трябва да отидеш в болница  - няма да ходя в никаква болница - той опитва се да стане, но пада и загубва съзнание - ето доволен ли си  - да, много се равам - звъни му телефона - да кажи  - ей, успокой се нещо си ядосан  - искам да се разделим - бяга облян в сълзи и се качва в колата - не може да продължаваме така, съжалявам, наистина обичах те, но .....  - не, не, искам аз да ти кажа, че те мразя и да искам да се разделим, доскоро, сбогом, не те обичам - хвърля телефона си в стената - идва Маи.  - Ани какво се е случило! Защо плачеш? - тя я прегръща и след миг се успокоява  - исках да ти благодаря - тя избърсва сълзите си и си тръгва. - Мислим, че може да им помогнем - казват го едновременно - е съгласна ли си - Джо, добре ли си  - Ник, какво става? Къде съм? нещо ми е лошо и след това припада - Джоо, неее - Маи веднага се обажда нa бърза помощ  - ало, моля свържете ме с бърза помощ  - аз съм Ерик, кажете какво има?  - Джо е - разплакана - е припаднал, не идва в съзнание, не знам какво да правя, братята му са тук, не могат да го свестят, моля ви се помогнете ми - крещи - добре, само се успокойте, къде живеете? - тя му казва адреса - да, знам го, на две преки, след малко съм тук - идвайте по - бързо, няма да издържи - Aни влиза и се стряска - къде съм? - бълнува - аз съм мъртъв  - ехо има ли някой тука - отваря му Анаи  - моля те направи нещо, моля те, побързай, може всеки момент да умре  - добре, добре само се успокой, дръж се, всичко ще се оправи  - за бога, какво ти става? всичко щяло се оправи, погледни го, погледни го хубаво, безпомощен, не се движи, целият гори, действай, направи нещо, само го спаси, моля те, не искам да загубя брат си - Ник и аз съм разстроен като теб, но виж, държа се, но не мога, виждаш ли, плача плача - Анаи кляка до него  - Кевин, ще се оправи недей мисли най-лошото - как да не мисля най - лошото, та Джо едва не умря, миналата година, още един път ли трябва да се случи - разплаква се - не искам да умира - Ник се приближава до брат си, прегръщайки го силно - знам и аз съм разстроeн, но всичко ще се оправи, виж всичките ни приятели са тук  - как ще кажем на майка и татко??  Артур става от стола и звъни на Джо - Ало, Джо, синко, оставям ти съобщение, ако си там ме изслушай, моля те синко, за днес не исках да ти се карам, отивам при Маите на гости, айде чакам те там, ела моля те, обичам те синко, айде ще затварям, че имам малко работа, тъкмо пред Маите съм, пред вратата, ще се чуем по-късно, довиждане.  - Ей, Ани, и ти ли си била - кани го вътре - защо всички сте се събрали, а ти си от бърза помощ, но какво правиш тук, да не се е случило нещо лошо, за което да не знам - всички се отдръпват и забелязва - Джо, какво се е случило, кой му го  причини? кой ? - татко само се успокой, ще се опитам да ти обесня - приближава се и го прегръща - всичко ще е наред  - татко - бяга към него и го прегръща - наистина съжалявам, че не ти казахме, но не искахме да те притесняваме - той е прав - телефона на Ник звъни - ало, кой е?  - аз съм, не ме ли позна, а Ник, как е Джо, съжалявам, наистина, не знам какво ми стана, ама много съжалявам - той казва истината, но Ник не му вярва - Ало, Ник, ако си ... Ник Ник, въй не очаквах това от теб - изключва теливизора - не знам  какво ще правя - ядосан удря с юмрук по масата, звъни се той отваря - ти? ! - да, защо има ли проблем? - той влиза нахално - ей, братле имаш хубав апартамент - веднага да се махаш от тук - удря го в лицето. - Само да ми паднеш, ще те убия - не подозира, че в действителност е извън тялото си - чуй ме какво ще ти кажа - приближава се към Алфонсо и го спъва - а какво стана, а какво? - татко, Джо - разплакан се приближава до баща си и го прегръща - Ник, синко, какво има, нали ще се оправи?  - съжалявам, трябва да го заведа - става, пъха ръцете в джобовете - не знам как да ви го кажа   - мамка му - приближава се към Ерик - по дяволите, просто говори  - Ерик, маха ръцете му от неговите - вижте сега, добре давам направо, но по-добре се пригответе - за какво да се приготвим Ерик? за какво? - той се разплаква - добре, Джо сърцето му е прекалено слабо, може всеки момент да умре, всеки момент може да умре, съжалявам - след малко се чука на вратата - кой е? не може сега имаме работа  - аз съм приятели - тъй като е призрак минава през вратата - уау, много яко а - той се приближава - каквооо не може да бъде о, не само това липсваше, какво ще им кажа като се събудя - татко каза ли нещо  - Ник нищо не съм казал, нищо - почакайте малко, мисля, че знам какво може да е станало - всички го поглеждат - какво ме гледате така - Джо време е миличък - за какво?! - обръща се към нея  - затова Джо, време е, прибирай се и се събуди - влиза в тялото си, но отново излиза - трябва да опитваш всеки ден, аз си тръгвам Джо - тя политва и след това се изгубва. Ник вижда всичко, също така и душата на брат си Джо  - Джо ти си мъртъв - шокиран от това, което вижда припада - Ник синко не и ти, моля те отговори ми, добре си нали синко - той отваря очи  - какво е станало? защо всички ме гледате така и ти Джo изплаши ме до смърт - Кевин се приближава и помага на Ник да се изправи на крака - Ник, какви ги говориш? Джо лежи на пода мъртъв - не Джо е пред мен и ме гледа и е много ядосан с китарата си, Джо моля те недей - влиза в тялото на брат си - добре съм много съм добре съм много съм добре аух главата ми, какво става? - поглежда се в огледалото - Джо ти си в главата ми  - да да, стига, че нямаме много време  - за какво? - той му разказва всичко, Ерик се приближава - о, не само това, не, знаех си, че така ще стане, съжалявам, наистина Джо - ти ме виждаш, докато умират от притеснение  - знам как ще те извадя от главата на Ник   - как? - ето така - той сяда на земята и след малко душата на Джо е в тялото си - е готово може да има последствия - Джо става на крака и се приближава до тялото си  - здравей Джо как е новото ти тяло - всички са шокирани.  - Ей момчета  - Ерик, Джо ще се оправи, добре е, нали моля те кажи ми - гледайки го с насълзени очи - момчета, ще се оправя само, защото съм в болницата не значи, че съм хвърлил топа  оле колко съм грозен, ама тези хора нямат ли си по-големи легла - сестра идва и се блъска в нея - извинете сестра, без да искам - тя не казва нищо  - Ник събуди се  - Кевин буден съм, само си почивах  - ей, здравей  - ама .. . Джо.. виж го лежи на изкуствено дишане, не мога да гледам повече брат си! - Той започва да плаче и Ник го прегръща - нищо няма да стане - идва личния доктор на Джо  - ей, момчета, какво ще кажете да направим едно парти  - а не, моля те, остави ги и недей се преструва, знаеш ли голям глупак си, виж Джо лежи безпомощен, а ти ни предлагаш да направим парти, нормален ли си  - ей, момчета, здравейте  - тате - тъй като е призрак, той минава през него и пада на втория етаж - ау, а още един призрак.  - Ей, Алфонсо как си?  - ти - той се усмихва и си сваля очилата - а като виждам май са те нацапали доста яко уу  неприятно е, фенките ще ти се смеят - ей, палячо, ти да не би да си по-хубав, а кажи ми бе, пилешки мозък, е кво ще кажеш по въпроса пич  - а така ли било, такава ли била работата, бива ли да си такъв глупак, той се засяга, но се преструва любовта ми изстина  към теб още когато те ударих, не чакай, но чакай малко, какви ги говоря . . . ама аз ли съм глупав или добре, признавам  малко си пийнах - Дулсе идва - о, простака бил тук, ако знаех щях да взема бухалката  - за какво ти е бухалката?  - как за какво? той ми счупи китарата  - Дулсе, какви хапчета ти предписа доктора  - аз ли ги изписах? А вярно, ама какво правя тук?  Анаи: минава покрай тях  - вие откъде се взехте о, разбирам - отива до Пончо и го хваща за - виж, ако разбера че си пратил писмо в което да пише каквото и да било срещу Джо, ще те размажа ясно ли ти е.  Маите си пуска новините, на бегом излиза и се качва в колата си - без да изключи теливизора  - момчета, разбрах какво се е случило с Джо наистина съжалявам, с нещо дa ПОМОГНА  - Ало, да аз съм Ерик, приготви ли всичко? Добре утре идвам, ясно ли ти е Ник - риближава до него  - с кого говореше? - Ерик го гледаше така все едно е видял призрак, там ли си, ехо тук съм, аз съм Ник  - извинявай Ник, бях се замислил не издържа и се разплаква - Джо няма да се оправи - Ерик го прегръща  - ало, здравей, моля те ела всички сме тук, само ти не си, моля те ела, аз ти прощавам за това, което ти наговорих  Кристиан: добре, извинен си, няма да дойда сега, защото съм малко зает, но по-късно или утре тогава съм свободен - преди да  затвори - и съжалявам за Джо, наистина дано се оправи скоро, недей да плачеш  Кевин: защо му се обади, знаеш, че той е най-големия простак и клюкар, но какво да направя, трябваше да му звънна, имах нужда - баща му идва при него  Артуро: Кевин не се разстройва, ще се оправи, ще видиш  Кевин: защо все на него, защо все на Джо - разбирайки, че сълзите му няма да помогнат, той се прибира взима си един душ и си ляга, но успява да заспи чак към пет и половина сутринта. Джо: Кевин ставай имаме репетиция, аз пък имах предвид гости - Кевин се събужда и го прегръща  Кевин: Джо ти се оправи! как стана? кога се случи? - изведнъж стаята, потъна в мрак - Джо, къде си знаеш? Че ме е страх от теб  Джо: тук съм ето ме - той го стряска и след това се събужда от ужасния кошмар, който сънува  Артуро: Кевин буден ли си? едва шест половина - той се стряска, когато баща му запалва лампата в стаята - спокойно успокой се, недей така синко, всичко ще се оправи  д-р: аз мисля, че той греши наистина. Той умира, а вие се успокоявате, защо не идете в болницата и не направите малко парти за  Кристиан: здравейте, нали не сте забравили, днес Джо има рожден ден, какво ще кажете да идем да го посетим  - е разбира се, че ще го посетим, как си Крис - стискат си ръцете - идва Маи  - чук, чук, тук ли сте, като ви гледам май, всички сте тук, е, аз съм готова ще тръгваме ли  - макар и да и се, плачеше тя се  усмихна, но не се предаде, защото надеждата в нея умираше последна. - Какво ще правим? - гледа към Кристофер - Дул в момента съм зает  - да, със твоите фантазии - тя го целува страстно и след това правят любов - Кристофер  - да любов моя кажи какво искаш ? - да с удоволствие след като те ударя - рита го между краката - да не си посмял да ми говориш повече така, ясно ли ти е. Aни отива болницата и забелязва Ник да плаче  - Ник ела за малко  - Анаи - прегръща я, плачейки - нещо се случи, нещо ужасно с Джо, няма го тялото му го няма  - какви ги приказваш - Ник кажи, че това не е вярно - разбира се по очите му, че е истина - о, Ник толкова съжалявам - неочаквано, позната ръка докосва, рамото на Ани - здравей Ани, как си, как си Ник - прегръща ги и този път рабира, че е в тялото си - може ли едно огледало  - разбира се, заповядай - когато се обръща към него, се шокира - ти си жив и си добре - Ник братле, стига си плакал, тук съм - Ник припада и губи съзнание. 


Тагове:   ЕРИК,   joe nick kevin jonas,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: joejonas
Категория: История
Прочетен: 47261
Постинги: 46
Коментари: 6
Гласове: 54
Архив